Melalui jaringan backlink yang kami miliki merupakan penyedia jasa backlink menerima berbagai backlink Indonesia dengan layanan jasa backlink murah yang kami kelola secara manual dan profesional. Kami menawarkan jasa backlink terbaik. Bagaimana cara membeli backlink dari kami?. Silahkan 👉 Hubungi Kami! harga sangat terjangkau!

Content Placement

Berikut adalah daftar 50 situs Jaringan Backlink kami!
01. Backlink Indonesia 26. Iklan Maluku Utara
02. Backlink Termurah 27. Iklan Nusa Tenggara Barat
03. Cara Membeli Backlink 28. Iklan Nusa Tenggara Timur
04. Iklan Aceh 29. Iklan Online Indonesia
05. Iklan Bali 30. Iklan Papua
06. Iklan Bangka Belitung 31. Iklan Papua Barat
07. Iklan Banten 32. Iklan Riau
08. Iklan Bengkulu 33. Iklan Semesta
09. Iklan Dunia 34. Iklan Sulawesi Barat
10. Iklan Gorontalo 35. Iklan Sulawesi Selatan
11. Iklan Internet 36. Iklan Sulawesi Tengah
12. Iklan Jakarta 37. Iklan Sulawesi Tenggara
13. Iklan Jambi 38. Iklan Sulawesi Utara
14. Iklan Jawa Barat 39. Iklan Sumatra Barat
15. Iklan Jawa Tengah 40. Iklan Sumatra Selatan
16. Iklan Jawa Timur 41. Iklan Sumatra Utara
17. Iklan Kalimantan Barat 42. Iklan Terbaru
18. Iklan Kalimantan Selatan 43. Iklan Yogyakarta
19. Iklan Kalimantan Tengah 44. Jaringan Backlink
20. Iklan Kalimantan Timur 45. Jasa Backlink
21. Iklan Kalimantan Utara 46. Jasa Backlink Murah
22. Iklan Kepulauan Riau 47. Jasa Backlink Terbaik
23. Iklan Lampung 48. Jasa Backlink Termurah
24. Iklan Link 49. Media Backlink
25. Iklan Maluku 50. Raja Backlink

Kami jaringan backlink sebagai media backlink bisa juga menerima content placement yakni jasa backlink termurah kami di dalam artikel. Pesan segera jasa backlink termurah ini. Karena kami adalah raja backlink yang sebenarnya!

Peluang Agen Iklan Online

Unifi Mobile Review

Info informasi Unifi Mobile Review atau artikel tentang Unifi Mobile Review ini semoga dapat bermanfaat, dan menambah wawasan. Selamat Membaca! Jangan lupa dishare juga! Jika merasa artikel ini bermanfaat juga untuk orang lain.
Unifi Mobile

Anda sudah menggunakan Unifi Mobile? Hari ini, Bro mahu review sedikit pengalaman menggunakan Unifi Mobile selama 2 bulan penggunaanya. Semasa Bro daftar Unifi Mobile ini, ia tiada promosi dan perlu mengeluarkan sedikit modal iaitu dalam RM10 untuk 2 sim card (Maximum 5 sim card boleh apply). Cara pendaftaran hanyalah melalui aplikasi mobile@unifi.

Sepanjang penggunaan selama 2 bulan ini dan telah menikmati 20GB free LTE, ia boleh dikatakan "bolehlah". Nak kata bagus sangat tidaklah tetapi "bolehlah". Setiap penyedia perkhidmatan komunikasi, pasti ada bagus dan tidak bagusnya. Bro akan rungkaikan apa yang bagusnya dan apa yang kurang bagusnya :

Kelebihan 

Pelan Data 


Unifi Mobile

Unifi Mobile telah memberi pelan data internet yang terperinci dan tiada caj tersembunyi. Ia agak murah kerana ia menyediakan 2 jenis capaian internet iaiu 3G dan 4G LTE. Untuk permulaan, mereka bagi 20GB free untuk sambungan LTE. Masa adalah semasa promosi sahaja ye. Jika handphone anda tidak boleh support 4G, ia rugilah sedikit. Ok, berikut adalah pelan internet yang ditawarkan oleh Unifi Mobile :


  • 1GB Basic ( 1 GB Basic Data ) untuk RM 10.00
  • 2GB High Speed ( 1GB 3G / LTE dan 1GB LTE sahaja ) untuk RM 15.00
  • 4GB High Speed ( 2GB 3G / LTE dan 2GB LTE sahaja ) untuk RM 30.00
  • 8GB High Speed ( 4GB 3G / LTE dan 4GB LTE sahaja ) untuk RM 50.00


Untuk panggilan dan SMS pula, ia adalah seperti di bawah ini :


  • 60 Minit Panggilan dan 60 SMS untuk RM 10.00
  • 200 Minit Panggilan dan 200 SMS untuk RM 30.00

Tiada Tamat Tempoh

Unifi Mobile

Ya, memang tiada tamat tempoh dalam penggunaan Unifi Mobile. Jika anda ada kredit RM10.00, anda boleh guna sampai 1 tahun walaupun anda tidak call tetapi anda perlu aktif penggunaannya. Gunalah data internet untuk anda sentiasa aktif.

Kekurangan 

Rangkaian

Unifi Mobile

Rangkaian Unifi Mobile ini tidaklah luas lagi di semua tempat. Sebagai contohnya di rumah Bro, rangkaian Unifi Mobile yang dapat boleh dikatakan sangat baik (full bar) tetapi bila 100 meter dari rumah Bro, rangkaian Unifi Mobile tiada langsung walaupun hanya 100 meter dari rumah. Pernah ke kawasan di beberapa kawasan di Selangor, ada tempat tiada rangkaian diterima. Pihak Unifi perlu segerakan untuk luaskan rangkaian ini. Pihak Unifi ada memaklumkan, terdapat rangkaian 'backup' iaitu dari Celcom tetapi Bro tidak dapat pula.

Tambah Nilai

Unifi Mobile

Hanya menggunakan aplikasi mobile@unifi sahaja yang membolehkan anda tambah nilai. Jika anda ingin buat tambah nilai dan tiba-tiba kawasan anda tidak ada, ia satu masalah yang amat besar. Toupu tiada jual di kedai 7 Eleven atau kedai menjual alat komunikasi biasa ye.

Kesimpulan

Sepanjang 2 bulan penggunaan Unifi Mobile ini, Bro masih belum berpuashati dengan tahap rangkaiannya kerana rangkaian internet masih tidak meluas. Bro cuma bandingkan Maxis Hotlink dengan Unifi Mobile (Hp boleh masuk 2 sim sekaligus), tetapi Maxis Hotlink masih mengekalkan rangkaian terbaik walau di mana sahaja. Mungkin pencawang Maxis ada di mana-mana berbanding dengan Unifi. Jadi, inilah review apa yang bro katakan. Anda boleh cuba dan nilaikan lah sendiri. Selamat mencuba.




Demikian artikel tentang Unifi Mobile Review ini dapat kami sampaikan, semoga artikel atau info tentang Unifi Mobile Review ini, dapat bermanfaat. Jangan lupa dibagikan juga ya! Terima kasih banyak atas kunjungan nya.